Audiowizualni.pl

Serwis informacyjny polskich producentów filmów fabularnych, dokumentalnych, animowanych i programów telewizyjnych

Jesteś tutaj: Home Patronaty Patronaty archiwalne Creative Poland 2013

Patronaty archiwalne

Creative Poland 2013

Creative Poland to projekt, którego celem jest tworzenie platformy wspomagającej rozwijanie polskiego sektora kreatywnego. Jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, a jego partnerami instytucjonalnymi są Fundacja Laboratorium Badań i Działań Społecznych "SocLab", Park Naukowo-Technologiczny w Ełku, Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, Fundacja Wspierania Edukacji i Rozwoju Innowatorium, magazyn PURPOSE, Creative Communication Cluster, projekt „Made in Śląsk”, Dzielnica Żoliborz m. st. Warszawy, stowarzyszenie Kreatywne Podlasie, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU), portal exspace.pl | BEYOND FAIR DESIGN, Concordia Design. Serwis Audiowizualni.pl przyjął patronat nad projektem Creative Poland.

***

Co w dzisiejszych czasach oznacza bycie kreatywnym? Czy twórcze podejście i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań może faktycznie zmienić świat? Tworzyć razem czy osobno i jak znaleźć sposób, by twórczość stała się opłacalna? Oto niektóre z dylematów przed jakimi stoją osoby kreatywne. To właśnie do nich skierowany jest  projekt Creative Poland.

Uczestnikom projektu proponujemy bezpłatne usługi szkoleniowe, doradztwo oraz coaching. Dyżury doradców odbywają się w Warszawie, Białymstoku i Łodzi. Ponadto można skorzystać z platformy e-learningowej. Autorami kursów są eksperci zajmujący się prowadzeniem usług dla firm kreatywnych, dlatego przygotowany materiał dotyczy problemów, z którymi artyści i twórcy sektora kreatywnego spotykają się na co dzień.

Creative Poland to również szeroka promocja uczestników na imprezach branżowych i targach w kraju i zagranicą. Projekt zakłada też stworzenie Katalogu polskiego przemysłu kreatywnego on-line, który będzie dystrybuowany do osób zainteresowanych i do potencjalnych odbiorców.

Jeśli chcesz rozwinąć swoją działalność, poznać innych twórców sektora kreatywnego i współtworzyć wspólna markę Creative Poland – zgłoś swoje uczestnictwo! Partnerem projektu może być każda osoba, firma oraz instytucja wspierająca ludzi, którzy w swojej pracy wyznaczają trendy i tworzą nową jakość. 

Więcej o projekcie i zasadach uczestnictwa: www.creativepoland.eu

Kontakt dla prasy:

Edyta Ganc, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. (22) 443 07 53
Dagmara Białek, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. (22) 297 01 45

Biuro projektu:

ul. Śniadeckich 1/15
00-654 Warszawa
tel. (22) 297 01 45


Jesteś kreatywny? Pracujesz jako freelancer, bądź masz już własną firmę? Szukasz narzędzi promocji i dróg dotarcia do potencjalnych klientów? Jeśli tak- zgłoś swoją ofertę do Wielkiego Katalogu Kreatywnych. Najciekawsze oferty i portfolia zostaną włączone do katalogowej publikacji online.

CREATIVE POLAND przygotowuje unikalny katalog zawierający informacje o firmach i osobach prowadzących działalność w obszarze przemysłów kreatywnych. Katalog będzie miał formę publikacji internetowej na dedykowanej stronie www, jak również na stronach CREATIVE POLAND oraz na portalach naszych partnerów. Ponadto będzie rozsyłany niezależnie, w formacie PDF, do potencjalnych klientów w całej Europie (lista odbiorców będzie obejmowała ok. 5 tysięcy adresatów).
Katalog będzie nie tylko Państwa ofertą, ale jednocześnie wspólną wizytówką najciekawszych polskich twórców zrzeszonych pod marką CREATIVE POLAND.

Osoby i firmy, które chciałyby zamieścić swoją ofertę w katalogu, prosimy o przesyłanie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. :
a) informacji o swojej działalności: tekst (w języku polskim i angielskim) o objętości ok. 1200 znaków (niecała strona A4)
b) zdjęć (maksymalnie 10 o wysokiej rozdzielczości) i logotypów swoich firm

Zamieszczenie oferty jest bezpłatne. Zgłoszenia do katalogu będą przyjmowane do końca czerwca b.r. Katalog przewiduje prezentację 240 wybranych osób, bądź firm - z całego kraju.

Informacje o projekcie i możliwościach skorzystania z usług proponowanych twórcom: www.creativepoland.eu 


 

Działać razem czy osobno? W twórczym kolektywie, a może na własną rękę?  Czy  współpraca z innymi kreatywnymi może przyczynić się do rozwoju firmy? A może przełoży się na konkretne efekty biznesowe? - to tylko niektóre z pytań, jakie stawiają sobie twórcy działający w branży kreatywnej. Wszystkich, którzy chcieliby dowiedzieć się jak budować trwałe i efektywne relacje zespołowe oraz  wspólnie z innymi współtworzyć Partnerstwo Creative Poland zapraszamy na warsztat  „Razem czy osobno – skuteczna realizacja projektów w partnerstwie”, który odbędzie się 5 września 2013 roku w godz. 12.00 – 17.00 w Centrum Przedsiębiorczości Smolna przy ul. Smolnej 4 w Warszawie.

Warsztat zostanie zrealizowany zgodnie z metodologią szkoły trenerów STOP. Punktem wyjścia będzie wspólne doświadczenie - gra Prototyp, która zostanie wykorzystana do wypracowania zasad współpracy w grupie, wyłonienia liderów oraz efektywnego budowania zespołu. Kolejnym elementem spotkania będzie poznanie „dobrych praktyk” – przykładów współpracy jednostek, które tworząc zespoły osiągają dodatkowe, wymierne efekty biznesowe. Dalsze działania podczas warsztatu skupią się na stworzeniu odrębnych grup w celu realizacji zadań w konkretnych projektach, które będą rozszerzeniem obszaru dotychczasowej działalności uczestników. Chcielibyśmy, aby współpraca w ramach zespołów była zgodna z zasadami współdziałania w Partnerstwie Creative Poland.

Na zgłoszenia osób chcących wziąć udział w warsztacie i włączyć się do budowania Partnerstwa Creative Poland czekamy do 30 sierpnia na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Branża modowa stale się zmienia. Jest wyjątkowo kreatywna i otwarta na wszelkie przejawy innowacji. Coraz częściej o ostatecznym powodzeniu projektu decyduje szeroka sieć kontaktów oraz udana współpraca z innymi branżami. Wszystkich, którzy chcieliby nawiązać kontakty w sektorze mody, przyjrzeć się ciekawym inicjatywom i poznać potencjalnych partnerów biznesowych zapraszamy na spotkanie sieciujące, podczas którego poznamy tajniki „Przenikania mody”. Spotkanie odbędzie się 17 września w Pracowni Elektoralna przy ul. Elektoralnej 4/6 w Warszawie, w godzinach 17.00 - 21.00.

Spotkanie będzie okazją do wymiany różnorodnych doświadczeń oraz zaprezentowania własnej twórczości lub firmy w kontekście inicjatyw sieciujących modę z innymi branżami. Bo nawet zdolnemu projektantowi trudno dziś zaistnieć bez współpracy z fotografem, filmowcem, organizatorem pokazów czy specem od reklamy. Podczas spotkania przyjrzymy się 5 projektom modowym, które w założeniu angażują więcej niż 2 partnerów reprezentujących różne dziedziny kreatywne. Ponadto porozmawiamy o tym jak skuteczny networking może wpłynąć na rozwój naszych inicjatyw. Spotkanie jest otwarte zarówno dla „występujących”, jak i „oglądających”.

Potwierdzenia udziału należy przesyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

AddThis Social Bookmark Button
 
 
 
 
Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!