Audiowizualni.pl

Serwis informacyjny polskich producentów filmów fabularnych, dokumentalnych, animowanych i programów telewizyjnych

Jesteś tutaj: Home Patronaty Patronaty archiwalne Filmteractive Festival 2015

Patronaty archiwalne

Filmteractive Festival 2015

Wszyscy tworzymy kontent – organizatorzy Filmteractive 2015 zapraszają do uczestnictwa w 5. edycji międzynarodowego wydarzenia na temat content marketingu, crossmediów oraz digital i interactive contentu. Impreza odbędzie się w dniach 23-24 września w Szkole Filmowej w Łodzi przy ul. Targowej 61/63. Partnerem Filmteractive jest Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych, patronat medialny sprawuje serwis Audiowizualni.pl.

Pierwszego dnia festiwalu zapraszamy na międzynarodową konferencję biznesową, skupioną wokół innowacyjnych treści audiowizualnych i najnowszych trendów w branży. Udział w niej wezmą m.in.:
*    Paolo Bonsignore, dyrektor marketingu illycaffè (Włochy),
*    Lovisa Sunnerholm, PR Manager Electrolux EMEA i producent wykonawczy filmu „The Next Black” (Szwecja)
*    Villads Broe Spangsberg, Senior Art Director Lego (Dania)
*    Amanda Farnsworth, redaktor BBC News (Wielka Brytania)
*    Robert Pratten, dyrektor generalny Transmedia Storyteller (Wielka Brytania).
 
Drugi dzień imprezy rozpocznie się od pierwszych w Europie Środkowo-Wschodniej targów treści interaktywnych i crossmedialnych. Dla twórców to wyjątkowa szansa na zaprezentowanie swoich projektów przed przedstawicielami znanych na całym świecie marek. Dla brandów - możliwość odnalezienia jedynego w swoim rodzaju projektu, który pomoże w ich promocji. Projekty będą oceniane przez redaktorów zamawiających z BBC, Channel 4, France Televisions, Telefrance, ZDF oraz przez twórców gier (Techland), natomiast projekty z potencjałem komercyjnym ocenią przedstawiciele marek takich, jak PepsiCo, L’Oreal, Allegro czy PayU. W tym roku napłynęło aż 75 zgłoszeń z sześciu kontynentów.
 
Drugiego dnia zapraszamy również na pokazy filmowe. W tym roku zaprezentowane zostaną dwa filmy zrealizowane na potrzeby marek: Electrolux „The Next Black” oraz „A Small Selection Of The World” Illy Caffè.
 
Wstęp na targi oraz pokazy filmowe jest bezpłatny. Bilety na konferencję można kupić na stronie www.filmteractive.eu


Nabór projektów do trzeciej edycji Filmteractive Market to wyjątkowa szansa dla młodych twórców do zaprezentowania swoich projektów przed międzynarodowym gronem ekspertów, w którym znajdą się m.in. reprezentanci BBC i Channel 4. Wydarzenie organizowane jest przez fundację Media Klaster we współpracy z IAB Polska, Łódzką Szkołą Filmową (PWSFTiTV) oraz interaktywną agencją Digital One. Partnerem wydarzenia jest Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych oraz serwis Audiowizualni.pl.

Czym jest Filmteractive Festival?

Założeniem Filmteractive jest stworzenie miejsca, gdzie marketerzy, filmowcy, reżyserzy interaktywni, artyści i potencjalni inwestorzy mogą się spotkać oraz wymienić doświadczenia i nawiązać współpracę. Tegoroczna, piąta edycja imprezy odbędzie się w dniach 23-24 września 2015 r. w Szkole Filmowej w Łodzi. Wydarzenie składa się z trzech części. Pierwszą z nich jest  Filmteractive Conference - międzynarodowa konferencja biznesowa, skupiona wokół innowacyjnych treści audiowizualnych oraz najnowszych trendów w branży. Ważną części wydarzenia jest Filmteractive Market - pierwsze targi treści interaktywnych i crossmedialnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Drugiego dnia imprezy zapraszamy także na Filmteractive Festival – otwartą dla wszystkich część, której celem jest promocja innowacyjnych projektów audiowizualnych i pokazywanie ich szerszej publiczności.

Czym jest Filmteractive Market?

Filmteractive Market to pierwsze targi treści interaktywnych i crossmedialnych w Europie Środkowo-Wschodniej. To miejsce dla twórców chcących zaprezentować innowacyjne projekty filmowe i cross mediowe z obszaru digital content oraz dla tych, którzy chcą sprzedać lub kupić ciekawy projekt lub rozwiązanie technologiczne. Targi są jedną z trzech części międzynarodowego wydarzenia Filmteractive, które odbędzie się w dniach 23-24 września 2015 r. w Szkole Filmowej w Łodzi. Tematem przewodnim tegorocznej edycji imprezy jest Creative Content.

Do ubiegłorocznej edycji Marketu zgłoszono ponad 70 projektów z całego świata. Zostały one ocenione przez międzynarodowe grono ekspertów. Nagrodę główną, ufundowaną przez firmę EVIO Polska, zdobył duński projekt The Reward. Jurorzy przyznali również nagrodę specjalną, skierowaną do twórców z krajów basenu Morza Bałtyckiego, ufundowaną przez organizację The Northern Dimension Partnership on Culture (NDPC) – zdobył je międzynarodowy projekt Axion, prezentowany przez polsko-szwedzki zespół.

Filmteractive 2014

Zasady naboru projektów do Filteractive Market:

Nabór projektów do edycji 2015 trwa od 16 marca do 15 czerwca 2015. Organizatorzy poszukują interaktywnych treści wideo (filmów, seriali telewizyjnych i webowych), innowacyjnych filmów dokumentalnych oraz projektów cross- i transmediowych. Nadsyłane projekty muszą być zgodne z założeniami tematycznymi Filmteractive Market. Po raz pierwszy przyjmowane są także do gry wideo.

Po przejściu finałowej selekcji online, twórcy 10 najlepszych projektów zaprezentują je przed panelem eksperckim i publicznością Filmteractive. Najlepszy projekt otrzyma nagrodę. W tym roku nagrody przyznawane są w dwóch kategoriach: za Najlepszy Projekt Niekomercyjny oraz Najlepszy Projekt z Potencjałem Komercyjnym.

Aby zgłosić projekt należy skorzystać z aplikacji: www.filmteractive.eu/call-for-projects.php
Kontakt dla content buyers: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Szczegóły na stronie: www.filmteractive.eu.


Wejściówki early bird na Filmteractive

Filmteractive to wydarzenie poświęcone innowacyjnym treściom audiowizualnym takim jak interaktywne kino, branded content i crossmedia. Tematem przewodnim tegorocznej edycji imprezy jest creative content. W sprzedaży są już wejściówki, a do 31 maja można je nabyć w specjalnej, niższej cenie.

Myśl przewodnia Filmteractive 2015

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji będzie creative content w nowych mediach, kampaniach content marketingowych i przemyśle rozrywkowym. Śledząc najnowsze trendy w branży reklamowej, chcielibyśmy zaprezentować temat z perspektywy marek, twórców, mediów i agencji.

W konferencji wezmą udział prelegenci z całego świata. Swoją obecność potwierdzili już: Paolo Bonsignore, dyrektor marketingu Illy Coffee (Włochy), Lovisa Sunnerholm, producent wykonawczy filmu „The Next Black” zrealizowanego dla Electrolux EMEA (Szwecja), Adam Gee, redaktor zamawiający Channel 4 (Wielka Brytania), Amanda Farnsworth, redaktor BBC News (Wielka Brytania), oraz Robert Pratten, dyrektor generalny Transmedia Storyteller (Wielka Brytania).

Motywem przewodnim tegorocznej edycji części festiwalowej będą filmy tworzone na potrzeby marek. - Marki coraz częściej wspierają artystów w tworzeniu angażujących historii. Co więcej, często same nadają ton tym historiom. Podczas Filmteractive Festival można zobaczyć jak powstają najlepsze światowe efekty takiej współpracy – mówi Olgierd Cygan, CEO agencji Digital One, pomysłodawca Filmteractive.

Ceny biletów:

Specjalne, tańsze „early bird tickests” są dostępne od 1 kwietnia do 31 maja w cenie 1100 zł brutto. Od 1 czerwca do 16 września bilety będzie można zakupić w cenie 1600 zł brutto. Cena dla spóźnialskich (od 17 września) to 1850 zł brutto. Dla osób kupujących większe ilości wejściówek mamy zniżki nawet do 30%.
Bilety można kupić na stronie: www.filmteractive.eu/filmteractive-tickets/pl

AddThis Social Bookmark Button
 
 
 
 
Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!